Gro Vibeke starta eit ”StrikkBitteLiteiUll-prosjekt” på bloggjen sin; vibbedille.blogdrive.com
og levera t sjukehuset så lengje ho mottek noko. Plan om ein desember-leveringstur!
Ha du lyst å strikka noko Pitte lite du og? Du finn meir info på bloggjen - elle på facebook; Prematur strikk til SUS
Ha ei nyyyyyyyydle veka!
”Du fortjener det beste!
Strekk deg ut etter stjernene med dine ønsker og drømmer."
ord med på veien frå engelen Astara
Syns da e fantastisk med USA's nye president. Hans positivitet, ordbruk og tru på framtiå ha på ein måte både inspirert meg og gitt håp. Vette spennande å vera med på fortsettelsen.