mandag 28. november 2011

eit lite comeback....

Oj...

da va visst veeeeeldi liten aktivitet her på denna bloggjen. Fekk lyst å svinga innom m eit solglimt frå haustens fotosamling... (min kjære so ha knipsa - I like...)

Dagens oppfordring e lånt, men fiiiin!

.... og Kven kveit! Kanskje da kjem fleire itte kvart...

Ha ein nyyyyyyyyyyydle dag ;o)


Wenche Foss:

”Jeg tror at vi alle sammen har en plikt som er pålagt oss:

Å kjempe hver eneste dag for det positive inne i oss og omkring oss.

Det er kun da vi kan være noe for hverandre,

og det er vel det livet handler om?”

2 kommentarer:

Turid sa...

Halloen!
Savner dine positive innlegg! De var så gode å ta med seg i hverdagen. Kanskje du dukker opp igjen en vakker dag....håper det;)

Ellers håper jeg du har det godt. Jeg sliter litt etter et tøft år...men håper snart jeg klarer å komme meg videre;)

Ønsker deg en fin dag og nyt resten av sommeren!

Klem fra Turid;)

Anonym sa...

Hi I am so grateful I found your webpage, I really found you by mistake, while
I was searching on Bing for something else, Regardless
I am here now and would just like to say many thanks for a remarkable post and a all round exciting blog (I also love
the theme/design), I don’t have time to read through it all at the
minute but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds,
so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the fantastic b.


Feel free to visit my site business electricity compare online