Viser innlegg med etiketten Sydd. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Sydd. Vis alle innlegg

onsdag 30. april 2008

Klar for shopping...

Heisann! Eg vatt inspirert av Blåbærtua sine utrule flotte handlenett. Artig miljø-utfordring! Så då dukka eg ned i stoff boksen og fann noko so ha leie dar i åååååååååravis. Sia eg e i hjertemodus om dagen, så hadde sjølvsagt eg og lyst på eit nett av dann typen... men fritt itte og litt fort gjort så fekk sluttresultatet sin eigen vri... Vatt no forsåvidt eit hjerta hos meg og..... Sjarmerande eit...!!??!!

            


Framgangsmetode finn du hos Blåbærtua   - sjå bamsenett!

Ha ein Vidunderle Dag ;o)

lørdag 26. april 2008

Ein Grytelapp...

Her om dagen måtte eg la Symaskina få kikka fram frå gjøymestaden sin!
Fann ein liten restelapp itte crazy metoden som låg på lur...
Så då vatt da ein grytelapp;



 Mine symaskin kunsta e visst noko rustne, men da va no moro lell.......
E utrule inspirerande og kjekt å kikka på alle kunstverkjå
så dukka opp på bloggane rondt omkring  ;o)

onsdag 5. desember 2007

Adventskrans




Når denne kjem på døra er det tid for adventskos!

Sydde den for nokre år sidan ;o)

fredag 30. november 2007

Snart advent...



Her manglar det visst ein del tal - hm !!
Vert nok ingen pakkar på denne med det aller fyste.

Uansett moro og kos å sy litt!
Kanskje det kan koma eit nytt tal på kvar dag...