mandag 28. juni 2010

Du kan vinna 9.999,-

Har du lyst å vinna 9.999,-

Du kan vera med i trekning ved å stemma på Boligdrømmen 2010! Her kan da stemmast kvar dag - for å kåra ein vinnar blandt dei 40 strålande finalistane..

Tina - ei kjær venninne er ei av dei - og ho treng stemmer. Så ta ein kikk på - tinaseventyr.blogspot.com - og stem her om du ha lyst ;o)

Tinas boligdrøm

Bare føtter på tregulv. Morgenkaffe på trappa. Åpne dører. Ungdommer som vokser til. Musikk, latter. Hunden som tasser etter. Utsikt. Knitring i peisen. Lykke!
;o)
Ha du
lyst å lesa ei sterk bok...
...anbefala...
Tapte døtre
skreve av Xinran
"engasjerende og hjerteskjærende
om kinesiske mødre som frarøves sine døtre"
-
Der det er håp,
finnes det en utvei.


1 kommentar:

Brit. (lille meg) sa...

Det spiller ingen rolle at jeg ikke kjenner Tina. Jeg har stemt på henne.
Men dessverre reiser jeg bort i dag, og da blir det dårlig med nettilgang, så det blir ikke hver dag jeg kan stemme.
Håper du får ei fin uke! :)