tirsdag 20. april 2010

...sjarmerande Award


Tusen takk Brit (britsinblogg.blogspot.com) fø nydle award. Teksten som hang på va denna; 
1. Legg ut awarden på bloggen din.
2. Link til den du har fått den fra.
3.Gi den videre til 12 personer.
4. Gi beskjed til mottakerne om utmerkelsen.


Eg VIL dela den med 12 fortryllande hærle blogga m sjarm;
Blåbærtua – Shamines lille hjørne – Tofo – Kvardagsliv i Storemyra– Monicas – Anitas kreative side – Ida’s corner – Heimdal - Jorunns hage og hobby – Sagt med Hjertet– Livet i Lønnetunet - Som dagene går

Ha ein nyyyyyyyyydle sjarmerande dag - og ei fortryllande veka
;o)
Det er bare to måter å leve livet på.
Den ene som om ingenting er et mirakel.
Den andre er som om ALT ER ET MIRAKEL.
Albert Einstein


7 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Den var så fortjent! Takk for hyggelige ord til meg! du har alltid en oppmuntring, du! Og så har du mange gode ord som er verd å ta med seg her på bloggen.
Ha en flott dag/kveld, og ei god uke!:-)

Turid sa...

Tusen tusen takk!
Du er kjempeskjønn:)
Klem:)

Anita sa...

Tusen takk!!!!
Ønsker deg en FANTASTISK uke!
Vær deg selv, DU er også et MIRAKEL!!
KLEM ;)

Marie sa...

Tusen takk for at du tenkte på meg :)
Eg gler meg over awardane eg får, men har for det meste slutta å legge dei på bloggen, eg har berre ikkje kapasitet for tida...

Ha strååååååååååålande vårdagar framover :)

FO - 2 sa...

1000 TAKK for at du nevnte og tenkte på meg. :) Setter pris på det.

Ha en fin dag, der du er
- med mange mirakler
- som perler på ei snor.... :))

Klem.

Hage foto og natur sa...

Tusen takk!
Setter stor pris på hvert besøk du gjør hos meg!
Alle dine perler får meg til tenke gjennom hva de vil si meg.

Stor klem fra Jorunn

Kate-Marita Pettersen sa...

Tuuuusen hjertelig takk snille du. Æ tar den med mæ i hjertet mitt, siden æ har gjort bloggen min awardfri:)
Fortsatt fin uke til dæ fra mæ:)