tirsdag 14. oktober 2008

Søk inn.....

 Vil du ha da betre?
Eit godt tips eg stadig får e;
Begynn med å være STILLE…….

Altså; Set deg ned og slapp av og vær heilt stille. Fokuser på pusten!
Tenk på ingenting... og la alle tankane som dukka opp flyta forbi!

Elizabeth Gilbert skildrar si indre reise i boka; 
 

Ho bestemte seg for å ta tak i livet sitt og sette av 1 år ”for å finna seg sjølv og meininga med livet”- dermed la ho ut på ei spennande reisa til Italia, India og Bali. Boka tek oss med på begge reisene på ein hærle, humoristisk og gripande måte. På turen finn ho da ho leita itte – seg sjølv – og mykje, mykje meir ;o)

Elizabeth anbefalar sine 3 daglege ritual;

1.  Spør deg sjølv kvar morgon – når du vakna;
    Ka vil du verkele, verkele, verkele ha? …. og svar Ærle

2.  Skriv ned dagens Lykkeligste øyeblikk
       - ein fin måte å minna seg sjølv om da som betyr noko
         og gjer deg lykkele.

3.  Endre ditt Mantra til noko som funkar for deg.
       Du har allerede mantra – da du stadig gjentar i håve ditt,
         enten du veit da elle ikkje.
       Da er detta som føre deg på rett vei




Det du trenger er forandring
                             – og det kan man oppnå over
alt!
Spør deg selv de rette spørsmålene og du vil få din egen indre reise!

5 kommentarer:

h.espe sa...

Heisann!
Takk for besøk på bloggen min! Har tittet raskt nndover siden din, og ser du lager myyye fint. Skal titte mer i ettermiddag, når jeg har bedre tid... :o)

Ha en fin dag videre!

Brit. (lille meg) sa...

Ja, det er nok mye i dette å være stille. Jeg har lagt merke til hvordan folk haster avsted, og mange tåler ikke stillheten. Det virker som de er redd den.De må ha høy musikk på, eller noe annet som forstyrrer stillheten. Jeg synes det er godt at det er stilt.
Takk for de tankene du delte!

AnneGrethe7 sa...

Dette hørtes spenande ut:)
Det er godt med stillheit av og til. Som lærar og 4 barnsmamma er det godt å gå seg ein rask tur heilt åleine, utan musikk eller nokon å prate med. Berre la tankane fare.... Utrulig ka støy vi omgir oss med i kvardagen....men kanskje ikkje tenke over. Eg er nok ein sosial person og trivest med at ting skjer rundt meg...er nok aller lykkligast når ej kan gjer ting som gjer andre glad.
Ønskjer deg ein super tirsdagskveld!
Klem

Min Verden sa...

*Gulp* eeeee! jeg har ikke sett før nå at jeg har fått award fra deg unnskyld og tusen takk ;) Gratulerer til deg også fordi du fikk awarder! Det er koselige greier. Likte det siste innlegget veldig godt. Må se litt mer. En stund siden jeg var her. Hanne

Blåbærtua sa...

Jeg har ikke begynt å lese boken enda.MEN det skal jeg nok..
Nydlige turbilder i innlegget under. Ser aldeles proft ut. Ønsker deg en God helg. Håper at også fam.Bottolfsen kan være litt stille ;O)