onsdag 1. oktober 2008

Hue og rosa oktober....




OJ - Oktober kom fort!
Desse huena ha leie på vent ei stond, men e no på veg t Irenesol. Ho ha hatt ein oppfordring gåande om å vera med å strikka hue so ska leverast på kreftsenteret på Ullevål no i oktober i samband med Rosa sløyfeaksjonen. Kjempeflott tiltak ;o) Spennande å sjå kor mange hue da vatt t slutt.

Kan tipsa om masse flotte hue mønster her;  
Fann den gule; Eyelet Rolled Brim Hat og den turkise; Lace-Edged Women's Hat dar ;o)




Slenge meg elles på som ROSA i oktober ;o)
Prøvde å strikka meg ei rosa sløyfa i dag, men maskina mi nekta å tova så da vatt ikkje akkurat noko suksess... Du kan sjå på bloggen t Irenesol, så finn du både oppskrift og flott sluttresultat...


3 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Så flotte luer! Jeg skjønner du er flink til å strikke.
Jeg er ikke så ivrig på strikketøyet, gikk lei for noen år siden da jeg strikket 20 par sokker med selbumønster.
Joda, jeg HAR strikking. Holder på med et langtidsprosjekt, som "aldri" blir ferdig. Om det blir ferdig, skal jeg love å legge det ut på bloggen min.....
Ha en fin kveld!:)

Miamor sa...

Tuusen takk for koslig hilsen i dag...!! Flott tiltak med luer til kreftsenteret!! Og rosa sløyfe aksjon er etter mitt hjerte!! Har jobba med brystproteser til de som har fjernet et bryst...så har sett det på nært hold!! Mye å takke for når vi er friske ;)
Smil fra meg

Unknown sa...

Så flotte huer og godt tiltak:0)
Ligg noko å ventar på deg inne hos meg, og med det ynskjer eg deg ei strålande helg...
Klem