tirsdag 16. juni 2009

Små gylne øyeblikk...


Her ein dag eg va ute å tusla fanga blikket mitt nokre bloma i veikanten. Aldri sitt sånne før eg, måtte stå å beundra. Vatt rett og slett litt fasinert og GLA. Mon tru ka namn dei ha, da finne eg nok ut – tenkte eg.
 Neste dag ”måtte eg berre” tbake - med kamera of course – så knips, knips…
Min kjære sat med dagens post ”Fjell og Vidde” og eg va’kje før komen innom dørå før han viste meg et kjent motiv. Og eg fekk namnet servert – ja tenk, da kom heilt av seg sjølv i posten t meg… hm…
Neste dag va dei borte vekk , ein slåttekar hadde fjerna heile gjengen min. Heldigvis fø meg hadde eg allereie fått knipsa, så eg kan sjå dei akkurat når eg vil…

Va detta tilfeldig… elle va da et søtt lite eksempel t meg om koss da e å vera i flyten… rett tid, rett stad, perfekt rekkjefylgje…. Her og NO…
… loven om tiltrekning – my friend, ja da fungera… NYYYT små og store gylne øyeblikk!

Og namnet e forresten Raudsveve….
            Hurra fø Villblomens dag – so va 14. Juni ;o)

                           
Bare tenk på det du foretrekker, jevnt og trutt dagen lang, så vil loven om tiltrekning ta seg av alt det andre.
- Abraham (E. Hicks)

4 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Så flott! Jeg kan ikke huske å ha sett denne blomsten før. Nydelig var den! Og du var heldig som fikk knipset den, så "har" du den, selv om
den er meiet ned.
Det er noe dette med å være på rett sted til rett tid. Du var akkurat det.
ha ei god uke framover!:-)

Orlaug sa...

Fantastisk fin farge på den blomen.....heldig som fekk bilde før den forsvann.

Stubbetufsa sa...

Det var en fin sveve, vi har den ikke her!

Anita sa...

Herlig!!!!
-og da tenker jeg kanskje mest på flyten! =)
Klem ;)