tirsdag 19. mai 2009

Veskelodderi.... og ny blogg

Stubbetufsa ha snart 5000 besøkjande og lodda ut ei veska! Vil du og vera m på moroa, så kikk innom her...

På bloggjen fann eg og Mother Teresa Quotes;

Let us not be satisfied with just giving money. Money is not enough, money can be got, but they need your hearts to love them. So, spread your love everywhere you go.

PS!  Ta ein kikk innom Tankedammen - "et sted for påfyll i hverdagen, tankekraft, inspirasjon, motivasjon og følge på veien"

5 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Jeg har vært innom Stubbetufsa, selv om jeg ikke er fast leser av bloggen hennes.
Og de visdomsordene over her er så sanne.... Noe å legge seg på minne for oss alle. Også de som ikke kan gi penger, kan ta til seg dette....
Ha ei flott uke!:-)

Besta sa...

Hei min venn.. der er et hjerte på bloggen min som du kan hente. Klem

Stubbetufsa sa...

Hei, steinbokkjen, jeg har noe til deg i bloggen min!

Som dagene går sa...

Hei!
Stakk bare innom for å si at det er noe til deg på bloggen min. Ha en fortsatt fin helg

Hage foto og natur sa...

Hei!
Titter inn for å ønske deg en god og lærerik uke!
Klem fra Jorunn