mandag 11. mai 2009

... fjernhealing...

Eg e temmele lesande om dagjen. Suveren måte å få påfyll på. Anne Jones har mange gullkorn og svært enkle forklaringa. I ’Kvitt deg med negative energier’, fann eg denna;

Dette er fjernhealing.
Vi er laget fullt og helt av energi, så hver eneste tanke vi har, frakter følelser og energi til det mennesket vi tenker på. Du kan bruke dette til å sende kjærlighet og healing til dine kjære, uansett hvor de befinner seg. 
Når du fokuserer på noen og visualiserer at de er sunne og friske og omgitt av lys, kan du faktisk bidra til å forbedre helsen og velværet deres.


Ha ei vidunderle veka kjære bloggvenn

7 kommentarer:

sammen på veien sa...

Tusen tusen takk for gode ord til meg:) Kjekt at du liker boken!!!
Spennende ord du deler med oss her.
Noe å tenke på!
Ha en flott dag min venn:)

god klem

GundaM sa...

Hokus, pokus det er magi ;0)))

Stooor klem til deg, håper du ahr det bra der nede ;)

Stubbetufsa sa...

Der fant du enda et hjerte! Det man er opptatt av, det ser man! Jeg husker da jeg var gravid, aldri har jeg sett så mange barnevogner...

Marie sa...

Eg sender gode tankar til dotter mi som har eksamenar denne veka...

Turid sa...

Jeg sender gode tanker til alle "mine" hver dag! :-)
Klem fra Turid;)

Hage foto og natur sa...

Hei !
Det er fantastisk hva kjærlige tanker kan utrette, uavhengig av avstand.
Det skjer mye i "mellomrommet" mellom alt levende.
***
Klem fra Jorunn;)

Monicas sa...

Gode tanker er herved sendt til de som trenger dem:) du har noen flotte innlegg min venn....har vært borte ei stund, men har lest igjennom blogginnleggene deres.....ha en flott dag..her drypper det fra himmelen i dag