lørdag 1. november 2008

Snart jul.....

Oj.. og so va da altså november! 
Da nærma seg jul og i helgjå ha eg vore litt prega av da.....
... så vips så vatt da ei nissahua ;o)


Huå e akkurat no på vei t Hardanger og ein elle anna gong før jul finn ho gjedna da retta nissahove å kula'n på!

;o)

I går va eg på PWC-messa på Sola å kooooza meg! Masse masse flott håndtverk å kikka på. Litt snoping t meg sjøl - og litt julapakka i boks. Et lite glimt;
 

Ein engel elle tre e jo kjekt å ha på lur...
...og to rakkarfjes...

Trine og Tina's Verksted hadde stand med masse flotte sølv smykke.
Berre sjå her;

Kjem nok fleire bilde av sølvsmykke på bloggane deira; Tinaroom og SmykkeTrine ;o)
- viss du treng julapresanga så va jo detta eit tips...

Koooooooooooooooz deg i helgjå ;o)

4 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Så mye fint! Takk for tipset nederst her. Må visst se inn på disse smykkebloggene, det er nye bekjentskaper for meg.
Nisselua var fin, du er flink og kreativ.
Ha en fin søndag!

Pernille sa...

Hei hei:)

Så deilig mefd julestemning hos deg. Nydelig nisselue. Kan tenke meg at en eller annen kommer til å bli kjempestolt over å ha den på hodet:) Nydelige julegaver også:)

Jeg har faktisk kjøpt en julegave allerede. Må være rekord for meg. Hi hi.

Kjempekoselig blogg har du også, så jeg kommer nok tilbake om jeg får;)
No må jeg titte videre nedover den:)

Ha en deilig lørdagskveld:)

Marie sa...

Masse fint her ja!

God helg :)

Unknown sa...

Så fin den nissehua vart:0)
Ellers mykje fint, ja....Supersøte mus og flotte smykker:0)
Fin laurdagskveld til deg, klem