tirsdag 10. juni 2008

Tøffel.....



Ein tøffel elle 10 e kjekt å ha....
Denna varianten ha eg snappa opp hos svigermor.
Dei kan brukast øve alt. E alltid med meg på tur. Til og med syden...

Har her brukt to garntypar frå Sandnes Garn;
Robust og Sisu fantasy
pinnanr 4,5


Her e elles dagens oppfordring;
KA VIL DU HA ? 

viss du merka at du tenkje da vil eg ikkje ha  osv....
skift om og tenk på ka du vil ha og ka du lika i staden for - hald FOKUS på da!!!!
- loven om tiltrekning; da du tenkje på får du meir av....

Koooz deg!

4 kommentarer:

Marie sa...

Interessant både dette og dei fire levereglene på innlegget under her.

Takk for kommentar hos meg :)

Fin kveld til deg :)

Timotei sa...

Kjempefine tøfler og veldig interessant det du skriver om loven om tiltrekning og levereglene i det forrige innlegg her. Virkelig noe å tenke på.

Hallingdama sa...

Hei, jeg har en utfordring til deg på siden min. De tøfflene sku jeg ha hatt oppskrifta på for de ser kjekke ut. Klem.

irene-w sa...

Er det mulig å få kjøpt oppskriften til de tøflene?