tirsdag 8. desember 2009

Takk... Lykke...

TAKK
et alldeles nydle ord som inneheld ei stor skapande kraft. Bruk da ofta – ja so ofta so du kan, ved kvar einaste vetle glimt av et gyllent øyeblikk. TAKK skapa nye Gylne øyeblikk og meir Lykke - da du ha fokus på får du meir av. 
Detta ha fø meg vore ein utfordring i ein haust prega av møkje smerte, ubehag og negative ”giftige” tanka, men desto viktigare avbrekk og større LYKKE ved kvart einaste glimt av noko nydle godt. Eg ha samla på gylne øyeblikk som skatta og forstørra dei alt eg kunne. Siste månadane ha da gradvis skjedd fleire og større positive magiske ting og eg ser verkele resultat av innsatsen min, og ikkje minst håpet og trua på at ALT ORDNA SEG ha eksplodert. 

Mange nydle opplevelsa ha komme ut av intensjonen om å gjera nokon andre GLA. Med fokus på å GJE. Eg storkosa meg f.eks. då eg laga adventskalendar t mammå og svigermor og fekk rikele tilbake i deira reaksjon då dei fekk den. Dag 6 fekk dei denne sjølvmixa Lykke-boka til å samla sine gylne øyeblikk i;


Og når ein gjer – så får ein verkele tilbake.

Brått så vann eg - eg e blitt ein VINNAR. Gledeshyyyyyyyyyyyyyyyyl!
Fyst hærle melding frå Lill, eg vann nydle hua og skjerf.
So boka Stjerner og Krystaller m Marianne Behn hos Kalimera. Faaaaaantastisk. Tuuuuusen TAKK ;o)

Ha ei nyyyyyyyydle veka med massevis av Gylne øyeblikk og masse å TAKKA for.

Takk fø at DU e du og fø at du kikka innom bloggen min. Kvar einaste kommentar går rett inn på Lykke kontoen min.
PS! Eg håpa eg snart vette meir aktiv på besøk-og-kommentarfronten

5 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Du er så positiv! :-) Det er en fryd å lese det du skriver, både i innlegg og kommentarer.
Takk for at du er den du er! En gledesspreder!
Ha en flott dag!

Hage foto og natur sa...

Det nærmest gnistrer av positivitet i innlegget ditt.
En flott ide om å skrive ned alle sine fine og lykkelige opplevelser.
Ta frem boka ved ukeslutt og bare nyte og glede seg.
Ha en fin Adventstid!
klem fra Jorunn

Kalimera's blogg sa...

Etter å ha truffet deg skjønner jeg godt hvorfor innleggene dine er positive - du stråler jo!

Kjekt at du likte boken.
Ha en superdeilig kveld.
Klem fra Helen

Anita sa...

TAKK til DEG!!! For at du deler så mye fint!!! DU gjør MEG glad med dine innlegg her!!
Så kjekt at ting snur seg for deg! Slik skal det være!!!

Her en dag eg satt på et venterom og hadde hatt en litt dårlig uke med bekymringstenking, lyste dette sitatet fra et blad eg bladde i:

"Gleden i ditt liv avhenger av kvaliteten på dine tanker"

Den trengte eg for å "våkne" litt, så da var det bare å takke for den og legge bort de feile tankene! ;)

Ønsker deg en lykkelig tid!
Klem, Anita ;)

FO - 2 sa...

Ønsker deg det samme, gode du.
Enda ei fin uke,
med mange gylne øyeblikk
og hverdagslykke! :))