onsdag 11. november 2009

OsloMagi....

Set her og nesten lure – Ha eg Drømt…… 
… fakta derimot e faktisk at eg ha SKAPT gylne øyeblikk og fått ei magisk helg i Oslo. Gylne øyeblikk sto i kø og e no tekne med heim t skattekista mi, magi opplevelsen min e da nok berre eg so fullt ut kan ta inn, men nokre glimt kan du få.

Fredag starta med snartur innom PWC messa på Sola kor eg fann helgas motto;    ”Gjør så godt du kan  - i morgen kan du kanskje gjøre det enda bedre.”


Flytur og vips på plass i Oslo kor eg fann suuuuupert selskap. Kl 9 va me klar på 3. rad for Mamma Mia. Faaaaaaaantastisk! Ha gledd meg lengje og forventninga vatt innfridd.

Laurdag ville dei andre jentutn shoppa, men eg fann ut at anna påfyll va betre. Så brått va eg på 1. rad i salen med ca 900 andre for prinsesse Märtha Louise og Elisabeth sitt foredrag. 

Fekk og eit alldeles suverent møte med Jon Schau før eg fann tilbake til shopparane. Jons bok e no ute på norsk – ein fenomenal dialog med Gud – les event. meir på www.hippiemedia.com 
” Tankene er en måte å bestille på. Du bestiller ved å tenke. Du henter bestillingen ved å slutte å tenke.”

Kveldens høgdepunkt A-HA og strålande konsert. 
Togtur og tid for ettertanke sondag.
ALT E MULE.

Undervurder aldri deg selv eller dine opplevelser.
- frå Jons bok

PS!!  Alle foto e lånt frå nett ;o)

7 kommentarer:

Marie sa...

Så flott med slike dagar med gyldne øyeblikk der opplevingane står i kø... Sånne helger kan ein leve på lenge :)

Kalimera's blogg sa...

Åhhh misunner deg kjenne eg!
Fantastisk opplevelse!
Klem

Lill sa...

Hei min venn. Ser du har hatt det supert i heimbyen min:0) Trekninga inne hos meg er foretatt:0) Og du VANN! Så send meg adressa di så kjem skjerf og baggy lue ned i postkassa di:0)) Klem frå Lill
epost er: ragnar@tussa.com

Hage foto og natur sa...

HEi!
For en opplevelsesrik helg du har hatt!
Nyt alle inntrykkene fra konsertene, og møte med menneskene med stor modenhet.
klem fra Jorunn:)

FO - 2 sa...

Herlig! :D
Her sto opplevelsene i kø.
Lev lenge og vel på minnene og påfyllet! :)

Blåbærtua sa...

Alt på ei helg? Du verden... fantastisk...Det er deg vel undt.

Som dagene går sa...

Utrolig at du har klart å få oppleve så mye på bare en helg! Men for en helg du må ha hatt....