mandag 27. april 2009

Ei Hua elle fem...

Ha du lyst å vera med på vårens Lue aksjon? Denna gongjen e da kreftavdelinga på SUS - sjukehuset i Stavanger - so ska få lue so ikkje klør. Margot samla inn. På bloggen Luer til Huer på SUS finn du da du treng av info.

Eg e i gong m ei gul ei i bommulsgadne Tuva. Mønsteret Shedir fann eg her.

PS! Frist e 31.05.09 så da e berre å setja i gong...

"Det uventede rammer oss hele tiden. Og av alle gode gaver i livet er denne tanken i dette øyeblikk den mest verdifulle av dem. begynner noe nytt"

6 kommentarer:

FO - 2 sa...

Flott tiltak og oppfordring. :)
Og ja, jeg fikk lyst til å bidra.

Monicas sa...

enig med ida over meg her.....ha en flott dag videre:)

GundaM sa...

Så flott og herlig et tiltak da!!! Heldig er den som får lua di, det er sikkert med masse kjærlighet og omtanke !

Klem

Hage foto og natur sa...

Hei!
Klart jeg vil bidra, setter i gang i dag.
Ha en god dag:)

Stubbetufsa sa...

Hei, Steinbokkjen!
Jeg har ikke vært innom her før, men her var godt å være! Må nok ha deg på lista mi!

Laila -Karin sa...

Hei
Mnge kloke ord her . Første gang her for meg, men kommer nok tilbake.Jeg kan desverre ikke strikke mere. fingrene er for stiv og vil ikke altid gjøre det jeg vil.
Ha en kjempe fin dag