torsdag 18. desember 2008

Alldeles Utmerka....


Åååå eg vette så gla! Fleire utmerkinga ha dukka opp i seinare tid! Tusen takk Tofo for denna kjempe flotte her! Da fylde og med ein liten utfordring! Nemle 5 ting eg e avhengig av….  
1. Brillena – elles vette verden nokså tåkete og uklar - Men da e berre fø ei litå stond. Eg ha nemle tenkt å få tebakars perfekt syn ved hjelp av tankekraft … Eg ha klart og perfekt syn… eg ha klart og perfekt syn… jippi…. Kan tru eg gler meg…
2. Mobilen – så eg kan nå mine kjære og verden dar ute. Sms e ei vidunderle oppfinning!
3. Ipoden – her e hærle blanding av nydle tona i alle kategoria, & f.eks. mr Anthony Robbins min amerikanske coach - et must å ha m på tur ;o)
4. Må vell nesten nemna Dvd vidunderet - utrule kjærkomen når sofaen må brukast og elles når eg treng påfyll av ymse slag; humor, motivasjon, inspirasjon og masse feel good underhaldning – nok ei fantastisk oppfinning ;o)
5. ”Motivasjons” bøke – ha alltid ei elle fleire lett tilgjengele ;o) 




Tusen Tusen Takk Ida fø denna! 
Veldi Gla fø at du ha bjynt
å blogga igjen ;o)

Den siste e og alldeles nydle - ha vore så heldig å fått den både av Line (so laga den) og av Kate. Tuuuuusen Tusen Takk. Eg vil gje den t alle deka så skriv så nyyyyyyyyyyydle kommentara t meg. Eg set utrule stor pris på kvar einaste ein. Tusen Tusen takk!
You Make Me Feel Good  ;o)

6 kommentarer:

Hage foto og natur sa...

Kjære Gode Gerd!
Så vel fortjent!
Jeg er så glad for at du fant veien til min blogg.
Å bli kjent med deg har gitt meg så mye godt.
Setter også pris på dine visdomsord og oppskrifter
DU ER ENESTÅENDE.
Stor klem fra Jorunn

Marie sa...

Desse utmerkingane har du verkeleg fortent! Inspirerande blogg som både er vakker og til ettertanke :)

Eg set alltid pris på positive og oppmuntrande kommentarar som du legg att hos meg :)
Tusen takk for at du deler med meg :)

God klem til deg frå meg :)

Brit. (lille meg) sa...

Kjære deg!
Gratulerer med utmerkelsene!
De er så fortjent, alle sammen!

Tusen hjerelig takk for at du også deler med meg!Du er snill!
Den kommer på nybloggen min, men nå har jeg sørget for at alle får vite det. Jeg har nemlig laget link til den på bloggrollen min.

Du er en oppmuntring, hele du!
Takk igjen, og ha en flott dag!:)

FO - 2 sa...

Gratulerer så mye og vær så god! :)))

Turid sa...

Så kjekt at du tok utfordringen!

Jeg bruker også briller...hem..dette var intressant.. Du får holde oss underrettet. Så skal jeg også gjøre noe med det.

Ha en topp helg;)

GundaM sa...

Tusen takk til deg ;0) Og du det med briller...Min mann maser stadig vekk at jeg burde gå med de bestandig for egentlig så ser jo jeg ...Ingenting egentlig ;)

Ha en flott helg der ute og du, husk solsnu ;0)

Klem