mandag 21. januar 2008

The Secret - Loven om Tiltrekking

 Det du sender ut, får du tilbake!

Oppdagelsen av filmen the Secret har vore til stor hjelp i mitt liv.
Den viser kor viktig det er å ha Fokus på Det Du Vil Ha.
Eg tek den stadig fram når eg treng litt påfyll og motivasjon.
Kvar dag brukar eg tankane bevisst for å få det betre og for å verta ein betre meg.
Til tider svært utfordrande, men og spanande!
No har eg fått boka, som er på norsk. Supert ;o)

         

frå boka:

Livets store hemmelighet er loven om tiltrekking.

Loven om tiltrekking sier at likt tiltrekker likt, så når du tenker en tanke, tiltrekker du deg samtidig like tanker.

Tanker er magnetiske, og tanker har en frekvens. Når du tenker tanker, blir de sendt ut i universet, og som en magnet tiltrekker de seg alle ting som finnes på samme frekvens. Alt som blir sendt ut, kommer tilbake til kilden - deg.

Du er som et menneskelig sendetårn som sender ut en frekvens med tankene dine. Hvis du ønsker å forandre noe i livet ditt, må du endre frekvens ved å forandre tankene dine.

Dine nåværende tanker skaper ditt fremtidige liv. Det du tenker mest på eller konsentrerer deg mest om, vil manifistere seg i form av livet ditt.

The Secret; Hemmeligheten  -  Rhonda Byrne

www.thesecret.tv

Ingen kommentarer: