torsdag 13. desember 2007

BetreogBetre 2; Erkjenn


ERKJENN...
            at for å få det betre, må du gjera noko med deg sjølv!
           Du må vera villig til å endra deg;   Tankar - ord - handlingar ...
                                                                          ... og Fokus!

Du fortener å ha det Super BRA!

Då utmattelsen min var på sitt verste og eg stort sett måtte halda meg i ro på sofaen; skjøna eg at eg måtte ta tak sjølv for fortare å verta betre. Eg måtte erkjenna at eg kunne gjera noko sjølv! Dermed gjekk eg veldig inn for å bruka tankekrafta fullt ut. Eg innsåg at eg hadde altfor stor fokus på korleis tilstanden var og ikkje korleis eg ville ha den. Dermed greidde eg å skifta fokus til "ka vil eg ha" -  eg lata som eg var frisk og såg for meg alt det eg hadde lyst til å gjera.  Dette saman med flittig bruk av Silva UltraMind teknikkane gjorde meg betre og betre.


Alle vil forandre menneskeheten,
                          men ingen vil forandre seg selv.

                                  - Leo Tolstoj


Ingen kommentarer: